środa, 20 listopada 2013

Essence, like a million miles away

Uwielbiam!


Nowy zapach od Essence przypomina mi coś, co już znam... Przywodzi mi na myśl coś miłego, coś dobrego :-)




Nuty zapachowe tego cudeńka to:
mango, mandarynka, grejpfrut
śliwka, róża, pralina
piżmo, wanilia, drzewo cedrowe

Miałyście okazje testować? Polecam Wam gorąco nowe zapachy od Essence, każdy z nich ma w sobie coś wyjątkowego :-)

Ja swoją butelkę kupiłam w SP i zapłaciłam 29,99 za zestaw (perfumy+ podwójny lakier).

Edit: Nie potrafię do końca opisywać perfum. Te są słodkie, lekko kwiatowo-owocowe... Bardzo lubię je "nosić". Myślę, że zaopatrzę się w jeszcze jedną butelkę, bo nie wiem czy czasem nie jest to edycja limitowana.
Jeszcze raz- uwielbiam! :-D

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. jak długo sie utrzymują?

    OdpowiedzUsuń
  2. będe musiala im sie dokladniej przyjrzec:)))
    Uwielbiam takie nuty zapachowe, wiec mozliwe , ze mi podpasuja :)
    Pozdrawiam

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie je powącham przy okazji zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się wreszcie skusić na jakieś zapaszek z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie slodkie i owocowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...