czwartek, 3 listopada 2011

Wellaton 12/1

Cześć! 

Dziś kolejny post ‘włosowy’. Moje ostatnie farbowanie odbyło się ponad tydzień temu. Tym razem użyłam farby Wellaton 12/1 (bardzo jasny popielaty blond) i jestem zachwycona efektem :) Raczej zostanę przy tej farbie (już sobie zrobiłam jej zapas).
Myślałam, że kolor będzie mocno popielaty, ale na szczęście obyło się bez tego. Zdjęcia zaraz po farbowaniu (oczywiście można powiększyć):

światło dzienne
światło dzienne

z fleszem

Tydzień po:

światło dzienne

światło dzienne

z fleszem




Jak widać powyżej, jednak zaraz po farbowaniu włosy miały popielaty odcień.  Był on na tyle niezauważalny, że zauważyłam to dopiero po zrobieniu kolejnych zdjęć.
Dodam tylko, że odrosty farba złapała mi naprawdę jasno i równo, pomimo tego, że oxydant jest taki sam (9%) jak przy poprzednich farbach.

Zdecydowanie polecam farbę!


Z pozdrowieniami, 

32 komentarze:

  1. Naprawdę piękny kolor ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo mi się podoba, masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piekne włosy :) Bardzo Ci zazdroszczę :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekałam na ten post.

    Dzięki Tobie decydowałam się na tą farbkę, i nia się pofarbuję :) Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pieknie wyszło ! Nic tylko zazdrościć :)
    Chyba również zdecyduje się na tą farbę kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    niedługo mam zamiar farobwać wlosy a mam problem z dobraniem farby, z tego co widzę Ty się trochę znasz. Mozesz mi pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :)
    Kupie ten sam i wypróbuję na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz prześliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam do Ciebie meila, będę wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dziękuję :) polecam jak najbardziej :)
    @Sara18 odpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :) ile czasu trzymałaś farbę na odrostach, a jak długo na reszcie włosków:) są znacznie jaśniejsze niż po londzie - dobrze się czujesz w takim rozjaśnieniu? :) bardzo ladnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. @xxxyzzz trzymałam na odrostach 60 minut i 7-10minut przed koncem czasu zmalaksowalam cale wlosy z wodą z kranu :)
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziekuje za odp. kusi mnie ta farba i stad moje ostatnie pytanie do Ciebie - czy jesli farbuje teraz londa 12/9 i uzyje wellatonu na odrost dluzej, tak jak zaleca producent, czyli pewnie ok 40min, a reszte wlosow zmalaksuje z woda i potrzymam kilka minut, to wlosy beda rowne i raczej nie mam sie czego obawiac, ze farba az tak rozjasni gore?
    pozdrawiam serdecznie i dziekuje za rade

    OdpowiedzUsuń
  14. hej;)
    piekny kolor wyszedl
    a jaki masz kolor odrostu?
    jesli zamiast 9% uzylabym z ta farba 12% to na wlosach ciemny blond,podatnych na rozjasnianie kolor wyszedlby zblizony do twojego?

    OdpowiedzUsuń
  15. @xxxyzzz Wellaton nieco lepiej rozjaśnia włosy aniżeli Londa (zaznaczam, ze moje, a one dość trudno się rozjaśniają), więc odrost na pewno wyjdzie bardzo ładnie i na całości, po zmalaksowaniu, również nie będą się odznaczały na długości.
    @Lolitka92 ja tez mam ciemny popielaty blond, w rzeczywistości kolor zbliżony do odcienia 8,11 z palety majirel. Na Twoim miejscu spróbowałabym na początek z 9%, tym bardziej że, tak jak piszesz, Twoje włosy są podatne na rozjaśnianie i wcale nie są tak ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie mój blond jest też do tego odcienia zbliżony. Spróbuje z tą 9%,jak nie wyjdzie to przy kolejnym razie powinno być już lepiej lub poratuje się fioletowym szamponem z joanny,dzięki za radę

    OdpowiedzUsuń
  17. a jeszcze chciałam zapytać odnośnie kredki do brwi,do tego odcienia blondu polecałabyś popielatą kredkę czy raczej taką jak ta z Avon kolor:blonde

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekamy też na wiadomość od Ciebie, jak farba sprawuje się na włosach po jakimś czasie - po kilku tyg - czy zółknie na odrostach, itd. :) bedziemy ogromnie wdzieczne za wszelkie informacje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @xxxyzzz farba spisuje się świetnie, nie rudzieje na odroście, właśnie jestem po kolejnym farbowaniu :) jestem baardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie Ci wyszło :)) ja zawsze GARNIER :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana jak rozrabiasz ta farbke?bo w opakowaniu jest 40ml. farby i 80ml. mleczka utl..Pisze aby rozrobic 1:1 wiec po równo farbki i melczka.w takim razie po co producent daje wiecej utleniacza?A ty jak robisz?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam co jest napisane na ulotce, bo już nie używam tej farby, ale aż dziwne to co piszesz... Zawsze mieszałam cały oxydant i całą tubkę farby. Coś się zmieniło :>

      :)

      Usuń
  22. U Ciebie tak ładnie wyszedł ten kolor a ja jestem rozczarowana. Najpierw wnikliwie przeczytałam co google ma do powiedzenia na temat Welattonu 12/1 po czym zachęcona opiniami zdecydowałam się na zakup i użycie farby. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond który widnieje na odroście. Włosy farbuję już od 7 lat nigdy nie miałam alergii. Reszta długości włosów jest w odcieniu jasnego blondu... takiego jak jest przedstawiony na opakowaniu farby. Nie wiem co mnie podkusiło a raczej uratowało pierwszy raz w życiu zrobiłam próbę w dolnej partii włosów żeby sprawdzić co mi wyjdzie i stało się a raczej nie stało, włosy na odroście były pomarańczowe a trzymałam farbę 45 minut. Do tego podrażniłam skórę głowy, swędzi i piecze. Jestem zdziwiona rezultatem tym bardziej że w opakowaniu jest aktywator 9%. Fabra nie byla przetermionowana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Farbe wellaton rozrabia sie 1:2 z aktywatorem. Oznacza to ze na jedna jednostke farby przypada dwa razy wiecej utleniacza

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...