środa, 5 września 2012

Majirel 8,2

Cześć!

Ostatnio pofarbowałam włosy jednym z najciemniejszych, używanych przeze mnie, odcieni. Oczywiście pomijam czasy jasnego brązu ;-)
Tym razem wybór padł na Majirel 8,2. Farbę kupiłam kilka miesięcy temu dla mojej mamy, która jednak nie zdecydowała się na tak odważny krok w przyciemnianiu włosów.

Położyłam 8,2 z oxy 7,5% na odrost, a z 6% na długość.


w świetle dziennym

z lampą, w sztucznym świetle


    bez lampy,                    z lampą,               w świetle dziennym

Teraz muszę ponownie zamówić farbę, bo chcę zostać przy tym kolorze, a już widzę, jak mi się już wypłukuje z jaśniejszych końców.

Miłego wieczorku!



67 komentarzy:

  1. przepięknie wyszło, choć jak dla mnie za mało opalizująco, nie ma podwójnego opalu z 8? bo z 9 jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, ale sama nie wiem czy to dobrze, czy źle :)

      Usuń
    2. kurde szkoda. bo mi sie podoba 9.22 a 8.2 tez jest super tylko za mało jak dla mnie tego perłowego własnie :D

      Usuń
  2. Masz idealnie proste włosy. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dobrą prostownicę ;) napiszę o niej za jakiś czas :)

      Usuń
    2. a mogłabyś podać już teraz jej nazwę? zamierzam kupić sobie jakąś naprawdę dobrą.

      Usuń
    3. Remington shine therapy s9950 :)

      Usuń
    4. Aaaa prostujesz wlosy i są w tak dobrym stanie ? :O :)

      Usuń
    5. ooo Shine Therapy jest super ! <3 miałem okazję kilka razy uzyć :)
      Remingtony są super

      Usuń
    6. właśnie miałam pisać, że włosy to Ci się super układają i są takie proste, że wyglądają jak naturalnie proste :)

      Usuń
  3. oo podoba mi sie ten kolorek! naturalnie masz chyba ciemne wlosy? bo widze,ze oksy masz wieksze ode mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalne mam średni/ciemny blond

      Usuń
    2. tak przeczytałam,ze nie zauwazylam,ze rozjasniacza przeciez nie kladlas ;)

      Usuń
  4. BOSKO BOSKO chcę tak samo!
    farbki już do mnie jadą, ŁIIII oby wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnu blond Ci wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje każde wlosy są piękne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszłam jeszcze raz popatrzeć :D
    chociaż w sumie może nie powinnam, bo jak mi nie wyjdzie chociaż troszkę podobnie to umrę :( więc już idę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny i chyba najlepszy odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam ale nie byłam zadowolona teraz robię tylko fryzjerską Alfaparf - boska jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Alfaparf zniszczyła włosy :/. Od kilku farbowań trzymam się majirel (odcienie 9,22 albo 8,2) i nie pogarsza się stan włosów na szczęście.

      Usuń
  10. Przepiękny kolor! Idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne masz wlosy, dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny masz ten kolor i w ogóle włosy fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, BrightBlonde, a gdzie kupujesz/zamawiasz ten majirel 8.2???? U mnie w hurtowni wszystkie są a tego 8.2 - nie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro ;) zamówiłam w poniedziałek, wczoraj już miałam u siebie ;)

      Usuń
  15. Przecudownie wyglądasz, a nie były za ciemne zaraz po farbowaniu i czy zdjęcia oddają rzeczywisty kolor czy przekłamują, będę wdzięczna za szybka odpowiedź:-))) Serdecznie cie pozdrawiam masz cudowne włoski

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudownie wyglądasz, a nie były za ciemne zaraz po farbowaniu i czy zdjęcia oddają rzeczywisty kolor czy przekłamują, będę wdzięczna za szybka odpowiedź:-))) Serdecznie cie pozdrawiam masz cudowne włoski

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek ! ile trzymałaś farbę na odrostach ?

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor! a włosy masz rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a powiedz mi, czy to oksy 7,5% dobrze chwyciło Ci odrost (delikatnie podjaśniło czy nawet dość dobrze)??? Jak w ogóle zrobiłaś to 7,5%? pomieszałaś 6% z 9%?

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor :)
    p.s nie aktualizują mi Twoje nowe posty na liście :/

    OdpowiedzUsuń
  21. witam, piekny kolorek mam pytanie czy na włosy z pasemkami ale 3 cm odrostem ten kolor 8.2 i oksydant 7.5 wyjdzie? Bo Twój naturalny to ciemny blond? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Co jakiś czas wchodzę sobie na tego posta, żeby oglądnąć Twoje idealnie wyprostowane i długie włosiska. Czasem nawet w środku dnia sobie przypominam te zdjęcia :D cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam naprawdę bardzo dobrą prostownicę :-) Zdecydowanie polecam! Gdyby nie ona to... siano :P

      Usuń
    2. ale ty nie prostujesz cały czas, prawda? :)

      Usuń
    3. bardzo często, ale nie cały czas. Z reszta teraz prostowanie całych włosów zajmuje mi około 20 minut :-D

      Usuń
  23. Piękny kolor aż dech zapiera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. marzy mi się taki kolor, ale mam ciemny odrost:( powiedziałabym że mój naturalny kolor to szatynka,a na reszcie długości mam teraz pianke schwarzkopft 800, jak myslisz czy twoja farba odcień 8,2 mogłaby chwycic?

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga BrightBlond! zafarbowałam doczepiane włoski o odcieniu 60 na ten właśnie odcień używając do tego wody 6% i włoski zrobiły się bardzo srebrzyste , czy to się wypłucze?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainspirowana Twoimi zdjęciami ufarbowałam włoski tą farbą i wyszły mi bardzo ciemne:( Czy te zdjęcia robiłaś juz po kilku myciach czy od razyu po farbowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  27. wydrukowałam Twoje zdjęcie i poszłam z nim do fryzjera wiedząc jaka to farba i że sama się farbowałaś a p. fryzjerka do mnie, że to balejaż hehe i że może zrobić mi takie pasemka. Powiedziałam do niej, że nie chce pasemek tylko kolor zbliżony do tego na zdjęciu. Nałożyła mi farbę na odrostu mam jasny blond farbuje się Garnierem 111 bądź Loreal 10.21 i tak siedzę i myślę, że zaraz mi rozczesze po całej długości włosów tą farbę a tu słowa " zapraszam do mycia" ja w szoku bo przecież nawet nie wyrównała mi koloru na całej długości włosów. Zamówiłam teraz majrel ale 9.22 mam nadzieje, że troszku je przyciemnię.

    OdpowiedzUsuń
  28. kolor wygląda bardzo naturalnie! pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  29. a w jakim stosunku rozrobiłaś farbkę? 1;1 czy 1;1,5?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobilam wg ulotki- juz teraz nie pamietam jakie byly tam proporcje...

      Usuń
  30. witam a jak zmieszam Majirel 8.2 i 9.22 co wyjdzie:) i na ciemny blond dac wode 6 na calosc nie mam odrostow bo tydzien temu farbowalam u fryzjera ale to nie to co chciałąm dziekuje super kolorki:)dziekuje za rade

    OdpowiedzUsuń
  31. witam a jak zmieszam Majirel 8.2 i 9.22 co wyjdzie:) i na ciemny blond dac wode 6 na calosc nie mam odrostow bo tydzien temu farbowalam u fryzjera ale to nie to co chciałąm dziekuje super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Heeej. Piękny kolor. idealny!!!!! Może mi podpowiesz jaki miałaś odrost? Bo ja mam odrost poziom 6 i własnie chce zakupić tę farbę myslalam o 9% na odrost i 6% na całą długośc. Myślisz ze marijel da radę odrostowi zeby całe miały 1 kolor ?:) Pozdrawiam serdecznie i gratuluje takich pięknych włósów. Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz :-) ja mam odrosty w kolorze ciemnego blondu, więc myślę, że i u Ciebie wyjdzie podobnie :-)

      Usuń
  33. Najpiękniejszy farbowany blond jaki znalazłam w polskim necie! Nawet nie śmiem marzyć o takim. Na razie jestem na etapie przechodzenia z rozjaśniacza na farbę poziom 9i kolor nie jest taki jaki chcę mieć.
    Pozdrawiam - Ann

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...