piątek, 22 kwietnia 2011

Makijaż

Jestem laikiem jeśli chodzi o makijaż. Wciąż uczę się cieniowania, malowania równych kresek eyelinerem czy konturowania twarzy. 
Dziś chciałabym Wam pokazać makijaż oka, który wykonałam wczoraj. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że udało mi się uchwycić kolor moją wspaniałą cyfrówką :)
Do wykonania tego makijażu użyłam zwykłej palety cieni Ruby Rose (zdjęcie poniżej), którą kupiłam w jakimś zwykłym sklepie za około 15 złotych. 

Jeśli macie jakieś uwagi i sugestie- czekam w komentarzach :)





7 komentarzy:

  1. ładny, delikatny dzienniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu kochana coś naskrobałaś! :)
    bardzo się cieszę, będę odwiedzać na pewno :)

    a makijaż to już wiesz, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w twoich oczach ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu się ujawniłaś :)

    a makijaż śliczny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Ruby Rose jestem jej wierna od hmmm conajmniej 5 lat :D mam tę paletę 88 cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O hej :) Przez przypadek zajżałam i widzę znajomą osóbkę :) Makijaż bardzo ładny, lubię sama nosić takie cienie naoku:) Też posiadam paletkę z Ruby Rose i jestem nią zachwycona.Mam 54 cienie.
    Dodaję do obserwowanych :)ramoncia217

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję Wam dziewczyny, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...