piątek, 30 grudnia 2011

Review: Odżywka do paznokci Verona

Verona - odżywka do paznokci wzmacniająco-regenerująca, z mikrokryształkami i ekstraktem z alg oceanicznych. Cena około 7-8zł w Drogerii Natura, pojemność 8ml






Co mówi producent?






Skład (na składach odżywek do paznokci się nie znam, ale może którąś z Was zainteresuje):








Moja opinia: Jak widzicie, nie ma dużego zużycia tej odżywki i już teraz wiem dlaczego. Odżywka sama w sobie przypominała zwykły lakier do paznokci, gdyż nie utwardzała ich jakoś specjalnie, a tym bardziej brak jakiegokolwiek wzmocnienia. Nie widziałam żadnych efektów, przez co nawet nie chciało mi się jej używać. Teraz, gdy stosuję odżywkę do paznokci Eveline SOS mogę w 100% powiedzieć, że odżywka Verony nie działa na moje paznokcie nic a nic. Poza tym producent sugeruje, żeby nakładać co kilka dni dwie warstwy... hmm i to ma pomóc? Mogłabym co prawda nakładać codziennie, ale już teraz niestety nie dam jej drugiej szansy. 
Dla mnie niestety bubel.

2 komentarze:

  1. to będę omijać tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam nigdy tej odżywki, ale raczej się na nią nie skuszę

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...