czwartek, 20 grudnia 2012

Bingo SPA

Cześć!
W końcu skusiłam się na dwa produkty BingoSPA- wcześniej używałam tylko masek do włosów, które kupowałam w Tesco, ale tak jak się skończyły, tak więcej ich tam nie widziałam... do teraz. Pewien sklep w Sopocie prowadzi sprzedaż tych kosmetyków oraz innych, słabo dostępnych stacjonarnie produktów (marki Orientana, Green Pharmacy, Pervoe Reshenie, Dabur).
Tym razem nie skusiłam się na produkt do włosów, a na perełki do kąpieli (11zł) i peeling do twarzy (12zł).


Wkrótce dam znać jak sprawdzają się oba produkty.
Miałyście styczność z produktami BingoSpa? Może jest coś jeszcze godnego uwagi? :-)




11 komentarzy:

  1. perełki są genialne! u mnie w miasteczku jest jeden punkt sprzedaży Bingo spa ale ceny mają strasznie zawyżone i zaczynają się od ok. 20 zł :/


    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim wypadku lepiej zamówić na stronie producenta :-)
      perełki świetnie pachną :-)

      Usuń
  2. a ja niedawno kupiłam szampon z kolagenem i ekstraktem z bambusa i powiem ze strasznie plącze wląsy i sa po nim takie tępe. nie polecam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to na szampony nie będę patrzeć :-) z resztą mam w tej kategorii swoich ulubieńców :-)

      Usuń
  3. ale cudownie wyglądają te perełki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie te perełki wyglądają :P szkoda by mi było ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te perełki świetnie wyglądają .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiego sklepu, mam nadzieję że u mnie też się niedługo taki znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  7. perełki cudownie sie prezentują;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...