sobota, 10 września 2011

Majirel, Londa

Cześć :)


Jak wiecie, jakiś czas temu farbowałam włosy Syossem Mixing Colors- na początku byłam bardzo zadowolona, później jednak mój entuzjazm opadł... kolor nie dość, że wymył się z włosów to zmył się także z... farbowanych nim odrostów! Coś okropnego. W KWC pozostawiłam opinię i zdjęcia, z tego co wiem, to nie ja jedyna jestem niezadowolona z tej farby. 
Naprawdę nie polecam!

Jako, że odrosty pojawiły się szybciej niż zwykle i to o wiele większe (za sprawą spłukanego koloru) zafarbowałam włosy majirelem 9,22. Kolor nieco się różnił od tego, który miałam kiedyś, wyszedł trochę cieplejszy.

Majirel 9,22


Wczoraj z kolei położyłam Londę 12/9, oto efekt ;)

Londa 12/9 (zdjęcie można jeszcze powiększyć)


Następnym razem planuję ponownie użyć Londę bądź nałożę Koleston. Jeszcze nie jestem zdecydowana :)

Macie jakieś doświadczenia z tymi farbami?



11 komentarzy:

  1. Ja co prawda nie farbuję włosów, ale jestem uprzedzona do marki syoss.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne włosy :-)
    nie przepadam za farbami syoss..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włosy :) cudoooooo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś zadowolona z majirel ? mi się podoba efekt jak miałaś. Dlaczego już nie wracasz do tej farby? pytam bo jestem bardzo nią zainteresowana ale innym odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem kolor 9,22 wyszedł przepięknie, za drugim 9,22 po czasie rudział na odroście. Z resztą nadal szukam ideału :)
      Jakim odcieniem jesteś zainteresowana?

      Usuń
  5. Ja również planuję koloryzację Majirelem 9.22. Wszystko przez Ciebie Kochana i twój kolorek włosków :D Tylko, że moje włosy rozjaśniają się do rudości totalnej i na wszelki wypadek potraktuję odrost rozjaśniaczem 9%, a później farbka z oksy 3% na całość. Myślisz, że to dobry pomysł? Bo cholernie boję się samej farby... odrostów mi nie złapie, tego jestem w 100% pewna. Mam jednak nadzieję, że wyrówna koloryt, bo po ostatnim farbowaniu Garnierem mam dwa odcienie na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie masz naturalne włosy? nie myślałaś może o farbie Alfaparf? Ja będę w przyszłym tygodniu nią farbować, odcieniem 11,21, wstawię oczywiście zdjęcia. Ta farba bardzo ładnie rozjaśnia odrost bez wcześniejszego rozjasniania, wejdz na bloga BlondBunny (http://blogblondbunny.blogspot.com/) i zobacz, jedna z dziewczyn zrezygnowała właśnie z metody podkładowej na rzecz samej Alfy bo swietnie radzi sobie z odrostem :)
      tyle czasu o tej farbie myślałam, że w końcu sama spróbuję :)

      Usuń
  6. Mój naturalny kolor to jasny brąz - bardzo ciemny blond (w zależności od pory roku). Nie slyszalam o farbie Alfaparf - poczekam na efekt jaki uzyskasz i kto wie, może się przekonam :) Dzisiaj zrobilam pierwsze podejscie, tzn rozjasnilam odrosty ale 6% rozjaśniaczem. Wyszlo trochę żóltko ale po kilku plukankach srebrzykiem efekt nie jest zly :) Boje się tylko jednego. Sam odrost przy skórze jest żólty ale kawalek dalej, tzn tam gdzie rozjaśniacz splynąl na wcześniej rozjaśnione wlosy to zrobily się bardzo jasne, prawie biale. Nie na calej glowie, tylko troche wokól twarzy i przy przedzialku. Mam nadzieje że te pasma nie pofarbuja mi się na fiolet :P Może glupio spytam, ale czy to możliwe??

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor, dokładnie taki chciałabym zrobić sobie po wakacjach! Czy mogłabyś może popatrzeć na moje włosy (blog w profilu- egzotyczne zapuszczanie..) i doradzić jak mogłabym uzyskać tak naturalnie wyglądający jasny, chłodny blond?
    Moim największym problemem jest ruda poświata moich włosów i zwykle większość farb wychodziła właśnie wpadając w rudości i odcienie miodu, których nie znoszę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile farby potrzeba na takie długie włosy? Wystarczy 50 ml farby + 75 ml wody?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile farby potrzeba na taką długość włosów? wystarczy 50 ml farby + 75 ml wody?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...