wtorek, 23 sierpnia 2011

Biżu

Dziś wpadłam na chwilę do centrum handlowego a wyszłam z... biżuterią :) Dorwałam ją w Orsay'u- pani akurat naklejała nowe ceny, a więc szybko podeszłam w poszukiwaniu skarbów :)


Poniżej pokażę Wam zdjęcie moich zdobyczy, jednak kolory nie są odzwierciedlone. 


Czarno biały pierścionek wykonany częściowo z drewna 5zł, wcześniej- 22,90
Kolczyki vintage z wiśniowymi oczkami 5zł, wcześniej- 17,90
Fioletowe kolczyki 5zł, wcześniej- 22,90
Duży pierścień z turkusowym oczkiem 5zł, wcześniej- 22,90




Gdybym mogła wzięłabym więcej, okulary przeciwsłoneczne kosztowały 15zł, więc są aktualnie w niezłej promocji.


Jeśli macie ochotę na nową biżuterię to myślę, że w Orsay'u z pewnością znajdziecie coś dla siebie :)



5 komentarzy:

  1. kolczyki mi sie podobją jak i cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten pierścionek czarno-biały :) Najbardziej mnie urzekł. Reszta też bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te fioletowe kolczyki są śliczne, muszę odwiedzić Orsay :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki i pierścionek z turkusowym oczkiem to jest to czego szukam! zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierścionki i kolczyki vintage super i ta cena szkoda że nie mam w pobliżu sklepu Orsay

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...