niedziela, 15 stycznia 2012

Review: Timotei Organic Delight Conditioner

Cześć!



Dziś kolej na recenzję odżywki do włosów Timotei Organic Delight. Dla przypomnienia skład tutaj. Użyłam jej kilka razy i chcę się z Wami podzielić tym, co zaobserwowałam.


Po pierwszym użyciu nie byłam specjalnie zadowolona- ot zwykła odżywka bez silikonów, która raczej nic a nic nie zadziałała. Nie dość, że sporo jej nałożyłam to w dodatku włosy trudno się rozczesywały (lekko kręcone), a w dotyku-  były dość tępe (nawet z odżywką na włosach). W zasadzie za każdym razem schemat się powtarzał. Oczywiście wiem, że pewne uczucie poślizgu na włosach to nic innego jak silikony.

No ale muszę jeszcze powiedzieć jak się mają włosy po całkowitym wyschnięciu. Otóż są błyszczące, delikatne i miękkie w dotyku, wyglądają naprawdę zdrowo.
Dodam od siebie, że chciałam, aby moja opinia była jak najbardziej obiektywna tzn. nie stosowałam aż do momentu całkowitego wyschnięcia włosów innych produktów do stylizacji takich jak jedwab na końce bądź odżywki b/s z silikonami (które ułatwiłyby sprawę rozczesywania-rozczesuję włosy na mokro grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami).

Oczywiście na co dzień nie unikam produktów z silikonami. Dlatego po myciu stosuję jedwab na końce bądź odżywkę b/s Gliss Kur. Wtedy problem rozczesywania nie istnieje!
Chciałam tak przetestować odżywkę, gdyż wiem, że są osoby, które nie stosują żadnych innych środków do włosów poza odżywką po myciu, a niekiedy i samym szamponem.

Podsumowując: Efekty jakie daje ta odżywka będę mogła zobaczyć pewnie dopiero jak zużyję całe opakowanie, ale tak jak wyżej: włosy po wyschnięciu są miękkie i błyszczące.


Pozdrawiam Was! :)

10 komentarzy:

  1. Lubię miękkie i błyszczące włosy, więc pewnie się na nią skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. czekałam aż ktoś ją zrecenzuje :D mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na nią raczej nie skuszę, jakoś nie przekonuje mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i dobrze? Sama mam zamiar mieszać ją z innymi maskami, bo sama odżywka Timotei jest niestety trochę za słaba dla mnie, jeśli chodzi o rozczesywanie włosów

      Usuń
  4. Dzięki za recenzję:) Moje włosy musiały się przyzwyczaić do kosmetyków bez silikonów. Na początku buntowały się, był szorstkie, rozczesanie ich to była wyzwanie ale potem było coraz lepiej. Mogę teraz powiedzieć że odżywki i szampony bez silikonów (i mydła) bardzo poprawiły stan moich włosów :)

    Mam zielony szampon z tej serii Organic i mam do niego na razie mieszane uczucia ale zobaczymy ;)

    Uważaj na jedwab bo może przesuszać włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jak jedwab to tylko CHI oraz Joanna :)

      kurczę, to może jest nadzieja dla moich włosów :)

      Usuń
  5. tez uzywam tej odzywki, niedawno tez pisalam o niej recenzje :) mam podobne zdanie, po splukaniu nie sa tak miekkie jak przy innych moich odzywkach ale mimo to pozniej blyszcza, ja nie mam przy niej wielkiego problemu z rozczesaniem wlosow...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie skończyłam używać szapon z tej samej serii :) Jestem zadowolona ale ze względu na okropny zapach więcej nie kupię poszukam czegoś podobnego ale o innym zapachu :) A szampon jest dość mało wydajny starczył mi jedynie na 8 myć a mam włosy tylko do łopatek ... pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie czytać Twoje recenzje a szczególnie jeżeli chodzi o produkty do włosów ;)

    pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...