sobota, 21 kwietnia 2012

Dzień zakupów z Glamour

Cześć!

Zakupowy dzień z Glamour... byłyście? Zwykle nie robię z tego dnia jakiegoś niezwykłego, ale tak się złożyło, że potrzebowałam kilku rzeczy i stało się. Zahaczyłam o galerię, poprzymierzałam co nieco i wyszłam z dwoma parami spodni, portfelem oraz butami (którym nie zrobiłam zdjęcia- zwykłe, płaskie sandałki).



Przy okazji pokażę Wam resztę moich zakupów z tego miesiąca- więcej nie planuję i nie zamierzam :)

Podkład alverde

Dzięki uprzejmości jednej Wizażanki :) :*


Zamówienie z doz.pl

Moja ulubiona! Stały zakup

Wiecie jakie duże kapsuły? Jak ja to połknę?!




I am, promocja, polecam Wam się przejść jeżeli macie blisko :)

Uwielbiam kolczyki - sztyfty :D


Idealia od Vichy (do suchej)

Dla zainteresowanych dodam, że wersja dla normalnej/mieszanej ma w składzie alkohol denat


Balsam do ciała Johnson's z olejkiem migdałowym, również promocja.





I to by było na tyle z zakupów. Poza tym powoli przygotowuję recenzję kremu do twarzy Siquens do skóry odwodnionej i przesuszonej- zdążyłam już zużyć jedną tubkę, teraz zużywam do końca mój napoczęty krem z ziaji med, a później ponownie wracam do siquensa...

Poza tym rano jak się obudziłam to tak padał deszcz, że nic tylko założyć kołdrę na głowę i położyć się na nowo spać. Generalnie dzień minął mi leniwie, do 14.00 wylegiwałam się w łóżku. W ciągu dnia zaliczyłam dwa dłuższe spacerki z psiną, dzięki czemu obie się nieco dotleniłyśmy ;) Dzień spędzony w spokoju, na totalnym luzie... Tego było mi trzeba :)

Pozdrawiam serdecznie!



19 komentarzy:

  1. Ja tak przegięłam w tym miesiącu z zakupami, że już dość! Ale u innych chętnie oglądam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, ale nie umiem robić zakupów w takim tłumie, więc zahaczyłam tylko o droższe sklepy butowe i zwiałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie w suwakami bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny portfel, widze ze zakupy udane ;) czy ten krem vichy ma jakies 'ograniczenia wiekowe' ? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zakupy :)
    Kolczyki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy udane. Ja jedynie kupiłam biżuterię i spodnie dla mojego M. Szkoda, że nie mieliśmy więcej czasu bo planowałam zajrzeć do Yves Rocher i Reserved :/
    Pozdrawiam i zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zakupy bardzo udane :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę zakupów, ja nie dałam rady pójść na shopping :(

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj tez chcialam kupic sobie krem ale okazalo sie ze marki takie jak nivea ,loreal , garnier maja w skladach na 1 miejscu jak nie alkohol to carilic ,ktory powoduje zaskorniki:/
    wiec zahaczylam o polski sklep i kupilam z eveline :)
    lubie kolczyli wsadzane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie byłam na zakupach, ale fajnie, że Ty coś niespodziewanie upolowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyków, butów i portfeli nigdy za wiele ! ;D mam to samo :) śliczne kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie znalazłam niestety nic dla siebie, może za dużo ludzi było :)
    Zakupy udane :) A ja na detoxie zakupowo-kosmetycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeejku, jakie fajne zakupy ! :D
    Kolczyki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, zawsze zapominam o tym Glamour. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję dziewczyny za miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...