niedziela, 29 kwietnia 2012

Siquens Med Expert

Cześć!
Długo mnie tu nie było... dużo pracy, zmęczenie sprawiły, że nie miałam czasu nawet zajrzeć na bloga. Dziś nadrabiam wszystkie zaległości, a więc i nowa notka- tym razem będę pisać o kremie do twarzy marki Siquens.



Siquens MedExpert. Krem do skóry odwodnionej i przesuszonej.
Przede wszystkim temat tych kremów poruszyłam tutaj- możecie sobie zajrzeć, dowiecie jakie są to kremy, do jakiego wieku itp.
Tak jak wspomniałam- zaraz po zakupie poprosiłam Caskadę o przeanalizowanie składu. Na szczęście okazał się dobry (a nawet bardzo dobry) dla skóry suchej.

Kilka słów od producenta:





Skład:


Moja opinia:

Kupiłam go bo: była promocja; z przeznaczenia idealny dla mojej cery; zachęciła mnie do tego kremu przedstawicielka Siquens.

Kieeeedyś dawno temu latem używałam kremu tonującego anno doro. Teraz, w marcu, postanowiłam, że kupię ponownie lekki krem tonujący, ale, że nie mogłam dostać Anno Doro wzięłam Nuno. Mój błąd. Ziaja Nuno to krem antytrądzikowy... ;)
Krem tonujący Ziaja Nuno spustoszył moją twarz, miałam wszędzie suche skórki. Nie winię absolutnie Ziaji- to był mój błąd, wybrałam dla siebie nieodpowiedni kosmetyk (kosmetyki Ziaji baaardzo lubię). Oczywiście gdy się zorientowałam, że to wszystko przez NIEGO (!) to wycisnęłam go do kosza. Wtedy zaczęłam używać Siquensa.
Od tego momentu poczułam ulgę na twarzy. Skóra wreszcie była widocznie nawilżona z zewnątrz, suche skórki przestawały być suche, a ja nie czułam okropnego uczucia ściągnięcia. Odbudowa skóry zajęła dwa tygodnie, ale cóż, na efekty trzeba czekać, nic się nie dzieje od razu. Uwielbiam ten krem za lekkość konsystencji, która w porównaniu z różowym kremem Nivea wypada na cięższą- z tym, że ta Nivea nic nie robi ;). Siquens pozostawia na twarzy fajną ochronną warstwę, która nie jest tłusta, ale hmm, silikonowa (ma silikony w składzie) dzięki czemu świetnie nadaje się pod makijaż.
Na szczęście podczas tej promocji kupiłam sobie dwie tubki tego kremu. Jedną już zużyłam, ale stosowałam ją na dzień i na noc, bez oszczędzania, przez półtora miesiąca. Wg mnie jest wydajny.
Jego cena regularna w SP to 29,99 (promo 10).
Zdecydowanie polecam dla osób z suchą skórą! :)

Pozdrawiam,


5 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo suchą skórę i właśnie czegoś takiego bym potrzebowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten krem. szkoda ze u mnie jak na zlosc nie ma SP :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt, wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem nie dla mnie, ale mojej mamie mógłby się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...