piątek, 29 czerwca 2012

Alterra maska granat i aloes

Cześć!

Jakoś specjalnie nie przywiązywałam do wagi kosmetyków ekologicznych, tym bardziej, że raz porządnie się zraziłam- mowa o szamponie alterry z morelą. Był to okres, kiedy prawie wcale nie wypadały mi włosy, niestety zachciało mi się jakiegoś lekkiego naturalnego szamponu... No cóż, użyłam go zaledwie dwa razy, a resztę wylałam do wanny.


Po bardzo dobrych opiniach innych dziewczyn postanowiłam kupić maskę Alterry z granatem. Myślałam, że będzie to lekka, bezsilikonowa odżywka, powiedzmy pokroju Timotei Organic Delight. Zgadza się, jest to bezsilikonowa, ale bardzo odżywcza maseczka, która już po jednym zastosowaniu zostawia włosy świetnie nawilżone i mega gładkie! Jest zdecydowanie lepsza niż odżywka Timotei!

Skład:


Kupiłam już drugą tubkę, maseczka jest r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-a polecam Wam!


17 komentarzy:

  1. zgadza sie jest rewelacyjna :) tez czekam kiedy ja kupie ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą maskę, świetnie działa na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją lubię :). Jednak nie stosuję co mycie ze względu na wysoką zawartość alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maski (jeszcze) nie miałam, ale odżywkę do spłukiwania tak - i ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, ze włosy są po niej zbyt sianowate;(

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny raz się nad nią zastanawiam... chyba w końcu ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywam jej od niedawna i tez ją sobie chwalę.Dobrze odżywia a jednocześnie nie robi z włosów smętnych strąków.

    OdpowiedzUsuń
  8. skor nie obciaza to musze sie zaopatrzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ją uwielbiam :)

    I non stop kupuję od kiedy się pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie testuje szampony i mam z morelą, papają i granatem i jak dla mnie najlepsza to papaja& bambus dodający objętości. Chętnie zastosuję też tą maskę w 'eco' pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku nie byłam do niej przekonana ale kiedy na składzie z masek zastała mi tylko ona w końcu została doceniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie do końca się przekonałam do tej maski. Niby jest fajna i faktycznie odżywia włosy ale u mnie efekty nie były spektakularne.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...