piątek, 24 lipca 2015

JOYBOX CZERWIEC 2015


Trochę długo to trwało, ale już mam z łapkach JOYBOX CZERWIEC 2015.

Moje zamówienie zawiera:
  • Odżywka do rzęsRealash Odżywka do rzęs Więcej
  • Gillette Venus SnapGillette Gillette Venus Snap Więcej
  • Lakier do paznokci Sensuale + gratisMistero Milano Lakier do paznokci Sensuale + gratis Więcej
  • Mascara All Day LongIsadora Mascara All Day Long Więcej
  • Multifunkcyjny mus CC 8w1Venus Multifunkcyjny mus CC 8w1 Więcej
  • Brązujący żel do opalania PREZENT!Australian Gold Brązujący żel do opalania PREZENT! Więcej
  • Podkład AA Make upAA Podkład AA Make up Więcej
  • Kupon rabatowyAnswear Kupon rabatowy Więcej
  • Hydratore krem nawilżający z kwasem migdałowymDottore Hydratore krem nawilżający z kwasem migdałowym Więcej
  • Baza pod makijaż z filtrem spf 50Purles Baza pod makijaż z filtrem spf 50 Więcej

  • Naturalne mydło malina z cytrynąThe secret soap store Naturalne mydło malina z cytryną Więcej


Skusiłam się na pudełko ze względu na odżywkę do rzęs, bazę pod makijaż i nawilżający krem. Maszynka do golenia jest fajnym dodatkiem, sama używam Gillette Venus z wymiennymi wkładami, a ta zapowiada się bardzo fajnie.
Od dziś zaczynam swoją przygodę z odżywką! Kiedyś używałam long4lashes (klik), nawet mam jej zapas, ale bardzo chce sprawdzić działanie Realash.

Pozdrawiam! :-)

2 komentarze:

  1. Odżywkę do rzęs bym wypróbowała;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka do rzęs jest fajna. Co prawda na początku mnie podrażniła, ale koniec końców rzęsy urosły pięknie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...