sobota, 14 listopada 2015

Moje pierwsze zamówienie w Clinique

Cześć!
Kto nie zna choćby ze słyszenia marki Clinique? Moja przygoda z tą marką zaczęła się dopiero w tym roku, kiedy upolowałam w outlecie krem do demakijażu twarzy oraz lotion (jedno i drugie nadal używam).



To, co widzicie na zdjęciach do zamówienie złożone w sklepie internetowym. Natrafiła się okazja, by zakupić zestaw kosmetyków nawilżających w wersji mini za 49zł:
• Moisture Surge Extended Thirst Relief 15ml
• Moisture SurgeOvernight Mask 7ml
• All About Eyes Rich 5ml
• Even Better Makeup spf 15 1,5ml

Do zakupów można było dobrać 2 miniprodukty, a więc wybrałam:
-kosmetyczkę z miniaturami (tusz do rzęs high impact 3,5ml, woda calyx 4ml, krem superdefense spf 20 7ml, krem pod oczy all about eyes 5ml)
-chubby stick


Czyli 8 miniproduktów za 49zł! Wg mnie była to świetna oferta za taką pojemność i ilość otrzymanych kosmetyków, a do tego bezpłatna wysyłka.

Miałyście coś z pielęgnacji Clinique?

6 komentarzy:

  1. Naprawdę fajna oferta, kolor chubby sticka sliczny :) ja po nieudanym kremie tej marki ostatnio nie patrzę w ich stronę, a z kolorowki jeszcze nic nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa, można przetestować, a jeśli coś się sprawdzi, to kupić bez obaw że będą to źle wydane pieniądze :) Najbardziej ciekawi mnie krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem pod oczy jest genialny :) sama mam ten zestaw i lepszego kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja skusiłam sę kiedyś w Douglas na zestaw 123 i niestety nie byłam zadowolona ani z kremu, ani z żelu ani tym bardziej z toniku, którego nie mogę domęczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojej kosmetyczce z clinique jeszcze nic nie było, ale gdy skończy mi się krem pod oczy to po następny chyba tam udam się na poszukiwania : D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zakup, cena niewielka, a tyle mini produktów do przetestowania, chyba też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...