środa, 6 lipca 2011

Peelingi do ciała

Tak jak obiecałam wrzucam zdjęcie swojej nowej komódki. Pierwszą moją myślą było umieszczenie jej w łazience, lecz po chwili doszłam do wniosku, że w pokoju będzie o wiele bardziej przydatna i będzie się ładnie komponować z meblami ;)



Zakupiłam ją w biedronce za 109zł. Komódka posiada trzy koszyczki z bawełnianą poszewką, całość zrobiona jest z egzotycznego drewna (nazwy nie pamiętam). Już sobie poukładałam w niej pierdółki :)




Czas na recenzję peelingów do ciała:
Ziaja Rebuild Peeling myjący gruboziarnisty
 Farmona Nivelazione Drenujący peeling antycellulitowy

Ziaja Rebuild:
-cena ok. 12zł za 200ml
-dość duże drobinki o nieregularnym kształcie, jednak są to drobinki bardziej okrągłe
-bardzo przyjemny zapach

ziaja.com



Podsumowując: dość przyjemny peeling do delikatnego złuszczenia i masażu.


Farmona Nivelazione:
-cena ok. 13zł za 200ml
-średniej wielkości drobinki, dość ostre
-bardzo ładny zapach

http://mmo.pl/3573-nivelazione-perfect-body-drenujacy-peeling-antycellulitowy.html





Podsumowując: świetne złuszczanie naskórka- skóra po użyciu jest idealnie gładka.

Dla mnie lepszym produktem jest peeling z Farmony.  Oczywiście Ziaja też jest dobrym produktem do peelingu, ja jednak lubię drapanie podczas masażu, wtedy wiem, że produkt faktycznie złuszcza stary naskórek.  
Polecam oba produkty!


9 komentarzy:

  1. ja uwielbiam z bielendy granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nadal można dostać tą komódkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. @tusia chyba tak, ja swoją kupiłam w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne peelingi, na pewno kupię choc 1 z nich :)

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna komódka :) Też się za niedługo będę rozglądać za czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna komodka! ja kosmetyki w pokoju zawsze trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta komódka, solidnie wygląda i do tego w dobrej cenie. Ja dzisiaj dorwałam w biedronce wiklinowy koszyczek z okazji wyprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak wczesniej pisalam, komoda mi sie bardzo podoba, a teraz mozesz szalec z wiklinowymi koszykami i ile miejsca na kosmetyki:D

    zaintrygowal mnie peeling farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam peeling z Ziaji, lecz to dla mnie akurat był peeling brdziej do codziennego użycia poniewż małe miał drobinki i mało ścierał..

    Komoda super, zastanawiam się nad jej kupnem bo są jeszcze u nas w biedro:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...