wtorek, 31 lipca 2012

Delia BIO roll-on pod oczy

...z oliwą z oliwek.


Kupiłam ten produkt w Leclercu na dziale kosmetyczno-aptecznym (??), za jakieś 7-9zł, nie pamiętam dokładnie. Skusiły mnie:
*polski producent
*krótki, ciekawy skład
*roll-on


Nie jestem specem jeśli chodzi o składy, ale ten wydaje mi się wyjątkowo przyjazny :-)

Moja opinia:
Zaczynając od opakowania- bardzo poręczne, kuleczka nie zacina się, swobodnie się kula ;-) pomaga jej w tym konsystencja produktu, która jest płynno-żelowa.
Roll-on rewelacyjnie działa na moją skórę wokół oczu rano, kiedy budzę się jeszcze nieprzytomna. Dzięki metalowej kulce odczuwam niesamowicie uczucie chłodu i ulgi (kulka przyda się też do zapłakanych oczu), opuchnięcia znikają w błyskawicznym tempie.
Podsumowując- bardzo fajny produkt, który co dzień rano orzeźwia i przywraca moim oczom świeże spojrzenie.


13 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, jaka jest jego cena
    ale raczej jest tańszy od roll-ona z garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam odpowiednika z iwostinu, ale tamten ma chyba w składzie kofeinę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć o tym kosmetyku :), skład oczywiście nie jest 100% organiczny, ale nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż z miłą chęcią go kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, muszę się nad nim zastanowić. Takie produkty przynoszą większe ukojenie po wyjęciu z lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba sobie zakupić w końcu coś pod oczy bo niedługo będę miała wory jakbym nie spała tydzień:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :))
    Zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawił mnie ten produkt i poszukam w moich drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, zwłaszcza dla mnie, która uwielbia kosmetyki z oliwą z oliwek. No i najważniejsze, że skuteczny.

    Blondynka zaprasza blondynkę do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. absolutnie nie, i nie ściąga jej, nawet po wyschnięciu ;) zapomniałam dopisać :)

      Usuń
  11. z kulkowych polecam eveline z hialuronem, co prawda docelowo pod oczy mam inny krem, ale ta kulka jest tak przyjemnie chłodna, że lubię się nim miziać

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...