wtorek, 14 czerwca 2011

Catrice Ultimate Shine

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją stosunkowo młodą szminkę z Catrice w kolorze 130 Frozen Rose. Pochodzi z serii Ultimate Colour Lipstick.




Szminka ma metalowe opakowanie, które czyni ją bardziej "ekskluzywną" :) Tylko tyle jeśli chodzi o opakowanie. Sama szminka jest niesamowicie kremowa, absolutnie nie wysusza ust- mam wrażenie, że cudownie je nawilża. Szczerze mówiąc, jeszcze tak kremowej szminki nie miałam. Trudno ją porównać do Essencowej In the nude, gdyż mam teraz szminkę w innym odcieniu (ile można mieć szminek i błyszczyków typu NUDE ;)), ale wydaje mi się, że szminka z Catrice jest nieco bardziej kryjąca (ale mówię, mam inny kolor, być może stąd moje spostrzeżenie). Obie uważam za absolutny hit, przyznam szczerze- lepszych szminek nie miałam :) 




Koloru, który mam opisywać nie będę, gdyż każdemu podoba się i pasuje co innego, niemniej jednak, szminka ma odcień jasnoróżowy. Jeśli znajdzie się chętna/chętny to dorzucę do tego postu zdjęcie na ustach :)
Nie mogę już się doczekać kiedy pójdę po kolejną szminkę :)


oto jak prezentuje się na ustach:




wydaje mi się, że na żywo kolor jest troszkę bardziej różowy, aczkolwiek, bardzo podoba mi się :)

5 komentarzy:

  1. ja bym prosiła o foto na ustach :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna !! Uwielbiam takie kolory ! Dopisuję do wish listy "Następnego razu w Naturze..." ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda na ustach :slina: ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ostatnio i rowniez je uwielbiam sa idealne :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...