piątek, 17 czerwca 2011

Kolorowe soczewki

Od około trzech lat używam kolorowych soczewek korygujących. Inny kolor oczy sprawia, że nasza buzia wygląda całkowicie inaczej :) W swojej 'karierze' miałam już soczewki brązowe, niebieskie oraz morskie. Teraz czas na kolejne :)
Szczerze mówiąc, zamówiłam te soczewki, gdyż nie były drogie, poza tym potrzebowałam kolejnej pary (poprzednia straciła ważność). 

Zamówiłam niebieskie Cool Blue:


Oraz fioletowe Violet 3tonowe:


Nie mogłam się oprzeć i założyłam dziś fioletowe soczewki. Efekt na żywo jest znacznie delikatniejszy niż na zdjęciu, niestety nie potrafię uchwycić faktycznego koloru. W normalnym świetle, w normalnych warunkach kolor jest niezauważalny, chyba, że ktoś podejdzie bliżej i się przyjrzy. Z daleka szczerze mówiąc nie widać tego fioletu :)

wstawiam zdjęcie na moich oczach :)




Oczywiście są to soczewki korekcyjne :)



7 komentarzy:

  1. na zdjeciu wyglada fajnie :) ja od dawna chce jakies kolorowe, nie korekcyjne, ale jakos zawsze mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne! :D
    jaki koszt? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bajer;) Też się podpisuje do pytania, ile kosztują takie cudeńka i gdzie kupiłaś? Też nosze soczewki a zawsze chciałam mieć piękne fiołkowe tęczówki... mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczewki zakupiłam na allegro, w niskiej cenie:
    -para fioletowych 14zł
    -para niebieskich 22zł
    + przesyłka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, odwazna jestes, ze zdecydowalas sie na te fioletowe:)

    wstaw z nimi jakis makijaz :> jestem bardzo ciekawa efektu:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...