wtorek, 28 czerwca 2011

Tag: jak mieszkają Twoje kosmetyki?

Zostałam otagowana przez Innookę :* http://innooka.blogspot.com/ zapraszam do obejrzenia bloga- super recenzje i piękne makijaże :)


Zasady:

* Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
* Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
* Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.





Kosmetyki głownie przechowuję w swojej komodzie, część moich kosmetyków jest porozrzucana w różnych miejscach w łazience- półki nad wanną, koszyczek, półka nad pralką, a więc ich pokazywać nie będę ;)


Zaczynamy :)
Na tej półce trzymam większość moich kosmetyków pielęgnacyjnych






tutaj z kolei trzymam swoje półeczki z kolorówką oraz perfumy






Koszyczek z lakierami oraz pędzle- koszyczek ma swoje miejsce zamieszkania na półce z kolorówką (jak widać wyżej), a pędzle stoją w różnych miejscach ;)






A teraz przybliżę Wam moje półeczki :D


kosmetyki kolorowe do twarzy:






kosmetyki kolorowe do oczu i ust:






a tutaj różne pierdółki do ust, oczu, zapas bronzera w płynie do twarzy, sztuczne rzęsy, pęseta, próbki itp :)







To chyba na tyle :)


Tag przekazuję:

12 komentarzy:

  1. Świetne te szufladki na kolorówkę.
    I bardzo ładny zbiorek. :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)


    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna organizacja, bardzo mi się te szufladki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje za otagowanie:*:)

    Mam takie same szufladki plastikowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spory zbiór! :D
    Mnie też zaciekawiły szufladki. Kiedyś takie mi mignęły na półce w realu, chyba będę musiała podjechać i sprawdzić czy się nie myliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoje szufladki kupiłam w biedronce za ok 16-17zł, ale takie same widziałam w Tesco za ok 30zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za otagowanie:*

    wciaz robie zdjecia, ale wciaz nie wychodza... jakis mam taki ciezki dzien, ale jak najszybciej postaram sie nadrobic ta zaleglosc:)

    niezla masz kolekcje tuszy, czekam na recenzje HR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za otagowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwone koturny z H&M kosztowały 130zł ;)
    W sumie gdzie indziej można jakieś kupić taniej, ale akurat te mnie zahipnotyzowały jak ze zobaczyłam, a po założeniu to już w ogóle :)

    Przypomniałaś mi o istnieniu tej mini szafeczki z 3 szufladkami, chyba w końcu będę musiała ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponująca kolekcja, ale tak się zastanawiam ile z tego ląduje w koszu, bo przecież nie da się używać wszystkiego na raz, a data ważności ucieka...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...