piątek, 17 czerwca 2011

Historia włosowa :)

Chciałabym jeszcze dziś pokazać Wam swoją historię włosową :) Część z Was ją zna :P Zaczynamy :D

1. Od wielu lat robiłam pasemka rozjaśniaczem u fryzjerki. Tego razu było ich baardzo dużo stąd tak jasne włosy

Pasemka rozjaśniaczem

2. Po wielu latach blond zachciałam wrócić do natury, oto efekt

Schwarzkopf n&e 542

3. Pomyślałam: "Idę na całość" i w ten sposób uzyskałam ciemny brąz na mojej głowie :)

Wellaton 5/0 jasny brąz

4. Po kilku miesiącach bycia brunetką postanowiłam powrócić do blondu. Moim pierwszym podejściem była wizyta u fryzjera. Zdecydowałam się na dekoloryzację +koloryzację

Nie pamiętam co dokładnie było nałożone, na pewno natura w kolorze "blond" + jakiś ciepły blond- wszystko z palety Majirel L'oreala














5. Kolejnym etapem były pasemka z rozjaśniacza (po około dwóch miesiącach). Na zdjęciu już z pewnym odrostem i wypłukanym kolorem (ten powyżej)

Pasemka blond +wypłukany kolor





6. Tutaj już trafiłam na wątek włosowy (dzięki Snow:*) i całość pofarbowałam farbą L'oreal.

L'oreal Stockholm


7. Tutaj już kolejne farbowanie

Majiblond 901s z L'oreala


8. I kolejne...

Londa 12/9 perłowy blond


9. Tutaj powrót do korzeni- farby L'oreala, gdyż wcześniej kupiłam zapas, który wypadało zużyć :)

L'oreal Stockholm


10. I tutaj mój faworyt


Majirel 9,22 z L'oreala
ten kolor pokochałam :)


11. Tutaj chciałam sprawdzić jak wyjdzie farba poziom wyżej z L'oreala 10,21, jednak efekt średnio mnie zadowolił gdyż odrost, który był tą farbą pokryty trochę zrudział w miarę upływu czasu...

Majirel 10,21 z L'oreala


12. Londa- wiedziałam, że mnie nie zawiedzie i- nie zawiodła!


Londa 12/9 perłowy blond

Tutaj bez numerka... Moje wczorajsze farbowanie, po baardzo długim czasie

Londa 12/9 perłowy blond

Na koniec dodam tylko, że wszystkie farby blond, które używałam, rozrabiałam z 9% oksydantem.



21 komentarzy:

  1. stara, poczciwa Londa... :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kitka o taak, już trzeci raz jej uzyłam a to coś znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a Twoj naturalny kolor to??
    chcialabym sama sobie robic takie operacje, ale naturalnie mam braz, wiec farba chyba tu nic nie zdziala...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szoook, i Twoje włosy po tym wszystkim tak rewelacyjnym stanie?! Masakra, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze że porzuciłaś te ciemne włoski! W blond ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 1 - Boże! jaki masz piękny kolor naturalnych włosów, ja mam słabość do takich kolorów :P
    po 2 - tyle farbowania a takie zdrowe włosy? Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już na wizaz.pl muwiłam że kocham Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Londa, genialny wybór. Coś o tym wiem. :D

    Przepraszam, że tak prosto z mostu, ale baaaardzo proszę o głos na moje zdjęcie w konkursie.

    Szczegóły w mojej notce:
    http://cathe-elen.blogspot.com/2011/06/bardzo-prosze-o-gosy-jeszcze-w-dniu.html

    Będę ogromnie wdzięczna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. najpiękniej po majirelce 9,22 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju Majirel 9,22 z L'oreala cudo <3 Gdzie mogę dostać ? Właśnie chcę wrócić do blondu i taki efekt chciałabym uzyskać! Bynajmniej marzy mi się... Jutro będę rozjaśniać włoski , a na nie chciałabym położyć właśnie taki blond

    Zapraszam do mojego nowo powstałego bloga;)
    Pozdrawiam SAVIN xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. @savin w sklepie fryzjerskim lub na allegro

    OdpowiedzUsuń
  12. Najładniejsze na przed ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,ta farba Maijrel z Loreala przyciemniiła ci włoski rozumiem?a co zrobiła z odrostem?czy nie miałas wtedu jeszcze odrostu?

    OdpowiedzUsuń
  14. ciesz sie kochana ze ci wlosy nie powypadaly ja tak kombinowalam i lysa sem prawie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo farbować to trzeba umieć, zresztą, jeśli nie doszło do reakcji alergicznej albo poważnego poparzenia, to mało prawdopodobne, by włosy wypadały Ci tylko z powodu farbowania... Kobiety tracą najwięcej włosów przez zmiany hormonalne lub anemię (czasami badanie tej przyczyny to nie jest tylko sprawdzanie ilości żelaza we krwi).

      Broght Blonde, ja mam do Ciebie pytanie, jak oceniasz tę farbę n&e? Nie miałaś po niej zielonej poświaty, jak się wypłukiwała i czy nie wysuszała zanadto włosów? Wracam do naturalnych włosów i się zastanawiam, czym przykryję farbowane włosy na długości, żeby się tak nie odróżniały od odrostów. A na zdjęciu efekt po n&e wydaje się bardzo fajny. Oczywiście, najpierw bym musiała nałożyć naturę (mam teraz złoto), ale tak się zastanawiam, tylko, że jakoś mało opinii widzę w ogóle o tych farbach (a to dziwne, bo opakowania wyglądają kusząco).

      Usuń
  15. Masz piękne długie włosy marzę o takich. Ale u mnie zatrzymują się na etapie długości do pach i koniec. Fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej , jakiego oxydantu używasz do loreal majiler 9.22 ??????

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi BrightBlonde, piekny kolor uzyskalas po Londa 12/9....ja w tej chwili czekam na majirel 10.21 zeby przykryc zolty odcien po dkolaryzacji + nalozeniu koloru ash blonde ale jakiej farby nie wiem robilam to wszytsko w salonie, pewnie farbka dotrze do mnie za tydzien i minie 3 tyg po dekolaryzacji,niestety nie ma u mnie farby firmy Londa a z Polski nie chce zamawiac i wysylac do mnie:D.moje pytanie dotyczy jaki jest zastepczy zblizony chlodny odcien z palety barw loreal? dzieki, Edyta.ps nie wiem czemu sa bledne literowki w "podgladzie".

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć,

    Zacznę od tego, że masz piękne włosy:) Patrząc na Twoje zdjęcia zdecydowanie najbardziej podoba mi się 10 (Majirel 9,22 z L'oreala) i 12 (Londa 12/9 perłowy blond).
    Napisz mi proszę, czy te zdjęcia wykonane są od razu po farbowaniu? Widzę, że masz siwawo- niebieskie refleksy i ciekawa jestem, po ilu myciach Ci się wymywają? Ja używam od ponad roku Garniera 111+. Niestety po ostatnich wakacjach kolor zrobił mi się tak jasny, że zaczął mi przeszkadzać. Boje się nadal nią farbować, żeby nie wyszła mi zupełnie platyna.
    Podpowiedz mi proszę, jak zmieniasz farby/kolory czy trzymasz kolor na całości tak samo długo jak na odrostach ?

    Serdecznie pozdrawiam,

    Olimpia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...