środa, 9 września 2015

Próbki :-) Organic Snail Gel- hit! :-)

Cześć!

Dzięki trustedcosmetics.pl miałam okazję wypróbować kilka produktów różnych marek. Były to co prawda próbki, ale wystarczająco duże, by wiedzieć, czy produkt mnie uczulił, jak pachniał i jak zachowywał się na skórze.




Babor Skinovage, Vita Balance Daily Moisturizing Cream- krem nawilżający, o delikatnym cytrusowym zapachu. Przyznam szczerze, że myślałam, że jak na luksusowy krem zapach produktu będzie inny. Może nie do końca wpasował się w mój gust, ale działanie kremu jest bardzo przyjemne- po oczyszczeniu buzi żelem i nałożeniu tego kremu skóra jest rozmiękczona, nawilżona i elastyczna. Znika uczucie suchości i ten stan odżywienia i nawilżenia trwa 6h. Działanie kremu bardzo mi się podoba.

Dr Organic Rose Otto Skin Lotion- balsam do ciała o zapachu róży. Produkty marki Dr Organic pozbawione są parabenów, slsów, bez sztucznych aromatów oraz barwników. Dodatkowo  produkty tej firmy odpowiednie są dla wegetarian i wegan.  Nie są testowane na zwierzętach.
Balsam bardzo przyjemnie pachnie różą (zapach długo się utrzymuje), a do tego świetnie nawilża. Skuszę się jak wykończę swoje balsamy.

Dr Organic Snail Gel- świetny produkt do twarzy! Świetnie napina i odżywia skórę. Na 100% kupię ten produkt. Po więcej informacji dotyczących właściwości kliknijcie tu. Rewelka.

Lambre, matting make-up i classic make-up 35+. Jeden i drugi wygląda bardzo ładnie na twarzy. W przypadku pierwszego twarz jest matowac przez 4h, drugi podkład daje lekki efekt glow na skórze. Jeśli chodzi o kolory, to matujący jest w kolorze 1- typowy, średni beż, doskonały na lato (dla mnie), a ten przeznaczony dla osób w wieku 35+ w odcieniu 2- dla mnie za różowy i za ciemny, nawet latem. Zerknijcie na zdjęcia.




Yasumi- krem pod oczy i na okolice ust. Bardzo lekka formuła, świetnie się rozsmarowuje by po chwili napiąć okolice oczu (tylko tam go używam) dzięki czemu wygładza drobne zmarszczki.Daje efekt liftingu. Bardzo przyjemny, lecz nie skuszę się, wybiorę snail gel :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...