środa, 28 października 2015

Mój ulubieniec! FLOSLEK peeling enzymatyczny z papainą, seria do skóry z problemami naczyniowymi

Cześć!
Miałam kilka peelingów enzymatycznych jednak ten wygrywa! Pod względem działania, ceny i pojemności nie ma sobie równych :-)


Peeling kupujemy w ofoliowanym, kartonowym opakowaniu. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie majstrował przy tubce. Tubka jest niezwykle miękka i z całą pewnością uda mi się ten kosmetyk zużyć do ostatniej kropli.


Peeling ma przyjemną, kremową konsystencję, świetnie rozprowadza się na twarzy, wystarczy naprawdę odrobina, by pokryć nim całą twarz. Na początku używałam tego peelingu tak, jak jest napisane na opakowaniu- zostawiałam go na twarzy na 8-12 minut, ale jak już poznałam kosmetyk pozwalałam sobie na dłuższe seanse :D maksymalnie 20minut, ale najczęściej 15. Na początku czuć delikatne mrowienie, czasami bywa to nawet przyjemne :-)


Peeling zmywam letnią/ciepłą wodą. Po zmyciu czuć, że peeling działał, ponieważ skóra jest niesamowicie gładka, ma wyrównany koloryt, odstających suchych skórek brak, nawet pojedyncze grudki na twarzy są jakby mniej widoczne, wygładzone. Skóra ma równomierny koloryt, wygląda naprawdę świeżo!


Jak skończę tubę na pewno kupię kolejną! To mój ulubieniec i jednocześnie must have w kosmetyczce. Innego peelingu enzymatycznego nie zamierzam szukać :-)

A Wy macie jakieś ulubione peelingi? Przyznam, że używam jeszcze peelingu drobnoziarnistego, ale o nim napiszę innym razem bo jest również

r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-y

tak jak ten od Flosleku :-)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi, te do skóry naczynkowej jednak nie dla mnie :)) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu,dobrze wiedzieć,że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. mam straszny problem z odstajacymi skorkami, byloby fajnie, gdyby ten produkt faktcznie sobie z nimi radzil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam! jest bardzo wydajny, nie będziesz zawiedziona :-)

      Usuń
    2. naprawdę polecam! jest bardzo wydajny, nie będziesz zawiedziona :-)

      Usuń
    3. naprawdę polecam! jest bardzo wydajny, nie będziesz zawiedziona :-)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...