niedziela, 4 października 2015

SZAMPON ODBUDOWUJĄCY Z KERATYNĄ, do włosów osłabionych, łamliwych i szorstkich, Joanna Professional


Szampony zmieniam jak rękawiczki. Jest tyle produktów na rynku, że nigdy nie zostaję z jednym przez długi czas. Wszystko wina tego, że zanim zdążę zużyć jeden szampon pojawia się na rynku jakaś kolejna super-nowość, która robi cuda na głowie i którą oczywiście muszę wypróbować. Wiadomo, nie wszystko co jest wschodzącą gwiazdą na rynku trafia w me łapki, bo jak widzę jakieś składniki czy działanie, które mi nie pasuje już z samego opisu- nie kupuję. Chociaż wiadomo- to tylko opis :D

A jednak! Okazuje się, że znalazłam szampon, dzięki któremu już nie czaję się na nowości do mycia włosów. Mowa o szamponie z Joanny, którego dokładna nazwa brzmi Szampon Odbudowujący z keratyną, do włosów osłabionych, łamliwych i szorstkich, Joanna Professional.


W sumie dlaczego sięgnęłam po pierwszą butlę tego szamponu? Kiedyś, za dzieciaka, moja mama miała jakiś balsam do włosów z Joanny, który poleciła jej wtedy fryzjerka. Pamiętam, że efekt był rewelacyjny, a sama butla kosztowała niewiele. Była niebieska i również o dużej pojemności KLIK. Jako, że dobre wspomnienie pozostało, a akurat byłam w Naturze i widziałam owy szampon w promocji (13,99- regularna to chyba 18,99)- postanowiłam zaryzykować.


Szampon to produkt, który traktuję jako produkt do mycia głowy- tylko i wyłącznie. Nie ma pozostawić włosów ani szorstkich ani znowu przetłuszczonych, oblepionych jakimiś olejkami czy silikonami. I taki właśnie jest szampon z Joanny- nie oblepia i nie oczyszcza zbyt mocno. Jest w sam raz. Bardzo przyjemnie pachnie, zapach nie męczy, co jest ważne, bo butelka ma pojemność aż 1l! Fajnie, że opakowanie wyposażone jest w pompkę, bo bardzo łatwo dozuje się szampon na dłoń. Szampon jest bardzo, bardzo wydajny!
Pierwszą butelkę już powoli kończę, a ostatnio skusiłam się na kolejną- kupiłam ją już teraz, ze względu na obecną promocję 13,99/1l.


Zdecydowanie polecam! Mega wydajność i dobre mycie za świetną cenę, nawet tę regularną.

6 komentarzy:

  1. Proponuję przerzucić sie na szampony bez sls, po dłuższym stosowaniu zobaczysz różnicę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaką różnicę? po szamponach bez sls nie mogę rozczesać włosów :(

      Usuń
    2. sls jest mocnym detergentem i poza silnym pienieniem się nie daje nic dobrego, a niesie wiele złego. jak masz problem z rozczesywaniem to miej dobrą odżywkę. mam nadzieje że niedługo juz napisze ten post to wyjaśnie w nim wszystko

      Usuń
    3. to czekam na post! z ogromną chęcią przeczytam :)

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa,lubię takie produkty;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...