poniedziałek, 20 lutego 2012

Moje ulubione

Taki mały off top... moje ulubione CZEKOLADKI!
W sumie jeśli chodzi o słodycze, to jest to chyba jedyna rzecz, którą mogę nazwać ulubioną :)
Dodam, że nie jestem specjalnym łasuchem słodyczy, nie potrzebuję ich do życia, ale te czekoladki to niebo w gębie i ciężko mi ich sobie odmówić :D

Mowa o OWOCACH MORZA. Kiedyś moja Babcia często kupowała te czekoladki, ale nie pamiętam producenta, chyba miały wtedy niebieskie opakowanie...

Jednak jakiś czas temu odkryłam że owoce morza, produkcji niemieckiej, można nabyć w Lidlu- są przepyszne!


Opis z opakowania:
"Czekoladki- owoce morza
doskonała kompozycja czekoladek
powstałych wg najlepszych
cukierniczych receptur i tradycji.
Nadzienie orzechowo-nugatowe polane
wykwintną gorzką, mleczną i białą
czekoladą gwarantuje pełną satysfakcje."

mmm :)



Miłego wieczoru :)




22 komentarze:

  1. litościiiiiiiiiii :)
    dobrze, że mam czekoladę .... wstaję po nią... heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam te czekoladki :D Ale mi narobiłaś apetytu... teraz te pralinki będą za mną chodzić tak długo, aż ich sobie nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je lubię :) Mega słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, klasyka, są przepyszne, uwielbiam to nadzienie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku...jak ja dawno nie jadłam tych czekoladek...a są takie pyszne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam je ostatnio, są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je bardzo lubię! Ale dawno nie jadłam :P Ja niestety mam większy problem ze słonymi przekąskami niż z czekoladą ;/ Słodyczy mogę nie jeść w ogóle, ale jak są chipsy w domu to nie mogę przejść obok nich obojętnie :D [niestety odbija mi się to w biodrach :P]

    OdpowiedzUsuń
  8. daaawno ich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja będę inna i powiem, że ich nie trawię po prostu :D nie wiem czemu ale mi smakują masłem :P na komunię dostałam ich dużo.. pamiętam jak dziś! może dlatego mi zbrzydły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. one są takie pralinkowate bardzo... to fakt, trudno im się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak.. przepyyyyszne! Bardzo słodkie, ale przepyyyyyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne są :P .I słodziuchne ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz jadłam je w tegoroczne święta i to najlepsze czekoladki jakie w życiu jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje też, przez nie moja dieta czasem idzie w łeb. Lubię te z Lidla :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny! nie sądziłam, że te czekoladki mają takie branie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez je uwielbiam, zapomnialam o nich a Ty mi przypomnialas:P ale naprawde sa swietne!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...