piątek, 24 lutego 2012

Manhattan Soft Mat Lipcream

Witam ponownie :)

Co tu dużo mówić... Jest to jedna z pomadek naprawdę matowych. Tego rodzaju kremowych pomadek możemy szukać u takich firm jak wspomniany przez mnie w tytule Manhattan, Nyx, W7 czy Basic (Schlecker).



Posiadam kolor 53M, stonowany/przygaszony odcień różu. Jest to bardzo uniwersalny kolor, choć nie powiem- na początku wydawał mi się zbyt jaskrawy :)


Na zdjęciu poniżej pomadki dają na ustach delikatny blask- wtedy były jeszcze nie tyle mokre, co nie zaschnięte do końca. Po zaschnięciu- totalny mat.


Jak widzicie, na zdjęciach opakowania pomadka ma inny kolor, wpadający lekko w nutę pomarańczy (światło już nie te :p), a w rzeczywistości ma kolor ten sam co usta, jednak zdecydowanie bardziej nasycony.

Macie tego typu pomadki? Kiedyś bardzo chciałam zamówić pomadki w kremie z Nyxa ze względu na cudowne odcienie, ale jednak przesunęłam tą inwestycję na dalszy plan ;)


10 komentarzy:

  1. Ostatnio będąc w Rossmannie stałam przy szafie i zastanawiałam się "brać, nie brać?". Zrezygnowałam,bo mam tyle do wykończenia SWM Essence...
    W przyszłości ( pewnie niedalekiej) na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te pomadki :) mam dwa kolorki i planuję dokupić jeszcze jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą pomadkę z Manhattanu, chyba nawet w tym samym kolorze i jej nienawidzę. Zbieram się do jej recenzji ale... nie wiem czy starczy mi słów by opisać jak to dziwactwo wysusza moje usta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedna z nyxa, ale podobają mi isę na tyle, że jeszcze muszę dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten kolor i jeszcze jeden, kupione na allegro za bodajże 5 zł, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ladny kolor:) ja z manhattanu mialam tylko puder :)ale o pomadce bede pamietac na przyszlosc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor mi się podoba, ja jedynie używam bezbarwnego miodu do ust ;))

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...