poniedziałek, 20 lutego 2012

Tag: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć



Dzisiaj TAG:



Do zabawy zostałam zaproszona przez Snow :)

Zasady:
- napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
- są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek


Przejrzałam wiele blogów z tym Tagiem i mogę powiedzieć, że moje zdanie pokrywa się ze zdaniem wielu z Was:

http://www.uroda-wdziek.pl/

1. Jajko beauty blender- jajeczko z gąbki jakoś mnie nie przekonuje, poza tym ma zbyt wysoką cenę.













http://lula.pl/
2. Drogi lakier do paznokci- zbyt często zmieniam kolor na paznokciach, żeby kupować drogie butelki lakierów. 



http://polki.pl/
3. Karbownica- nie, nie, nie.


















http://beautyicon.pl/
4. Kosmetyki MAC- może tak mówię, bo nie mam do nich dostępu? 
Mimo wszystko nie czuję chęci kupna szminki za 80-100zł...

















http://everydaymakeup.pl/
5. Pędzle Sigma czy Mac- mam swoje ulubione, nie zamienię ich na żadne inne.















Taguję wszystkich, którzy są chętni odpowiedzieć na ten TAG :)


Pozdrawiam :)




13 komentarzy:

  1. Ja również bardzo dobrze sobie radzę bez tych rzeczy, które wymieniłaś :)

    so-smooth-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam karbownicę,ale nigdy jej nie użyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś miałam, aż w końcu wyrzuciłam do śmietnika, bo 'płytki prostujące' (miałam takie w zestawie :p) w ogóle się nie nagrzewały :)

      Usuń
  3. Oj ja też Mac omijam szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym się pod tym podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie punkty poza 3 - teeeeeż tak kiedyś mówiłam :P A karbownicę bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale do tworzenia fryzury ze zdjęcia?
      bo można też karbownicą unosić włosy u nasady :>

      Usuń
  6. No ja właśnie nie wiem co ludzie mają z tym Mac'iem:) Przecież mamy tak samo dobre (jeśli nie lepsze) polskie produkty. Poza tym wolę te bardziej dostępne światowe kolorówki. Bo przynajmniej się na nic nie nadzieje: skoro więcej dziewczyn może sobie na nie pozwolić, więcej kupi, więcej przetestuje więc więcej opinii. No i nie ma szans na kupienie bubla:D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie mam swoją pierwszą szminkę Mac'a ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. popieram Cię we wszystkich punktach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. popieram całkowicie :) racjonalne pojęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym to samo wypisać ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...