niedziela, 5 lutego 2012

Review: Rimmel The Kate Collection

Cześć!



Jakiś czas temu dostałam nowość szminkę od Rimmel by Kate i powiem Wam, że jest niesamowita! Co prawda  jest to bardzo odważny kolor (10), którego na co dzień nie noszę, ale na wszelkiego rodzaju imprezy- jak najbardziej!


Szminka ma naprawdę dobre właściwości- jest kremowa, nie wysusza ust i jest dość trwała. Jest to dla mnie bardzo ważne przy tak intensywnych kolorach, gdyż o ile jasnych pomadek (nude) nie trzeba tak często korygować, o tyle czerwienie nie wyglądają na ustach dobrze, jeśli są w połowie zjedzone. Tak więc duży plus.
Minusów nie dostrzegłam- nie jestem żadną mega ekspertką wśród szminek, ale tej szmince naprawdę nie można nic zarzucić. Muszę się jeszcze przyjrzeć innym kolorom w sklepie :)

Tutaj możecie zobaczyć jak prezentuje się na ustach







Podoba się Wam? Malujecie usta na tak intensywne kolory co dzień, czy raczej wybieracie tę opcję tak jak ja, na wieczór?


Pozdrawiam serdecznie

24 komentarze:

  1. boski jest ten kolor!!!! ile za nią dałaś??
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ja się nastałam przy szafie z pomadkami Kate. Ta czerwień jest piękna. Niestety ze mnie jet taki nudziarz, że nigdy nie noszę takich odważnych kolorów (co nie oznacza, że kilka takich właśnie zalega w mojej szufladzie) ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. masz ślliiiiiiiiiczny kształt ust :) chciałam już dawno to napisać, ale się wstydziłam :)

    a kolor piękny :) ale na pewno nie odważyłabym się go nosić, boję się nawet swojej pomarańczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czerwień jest bardzo ładna, racja :) Ja takie kolory rezerwuje jedynie na jakieś wieczorne wyjścia, jeśli w ogóle się odważę kiedyś ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor. Zbyt odważny jak dla mnie niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor piekny, ale na codzien bym sie tak nie wymalowala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealna czerwona pomadka!

    Zapraszam do siebie, na moją pierwszą stylizację na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor bardzo nasycony i odwazny, tak intensywny chyba jednak nie dla mnie, ale bardziej przygaszone czerwienie nosze choc baaardzo rzadko;) ps. piekne ustka!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny odcień czerwieni!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :) ale jednak wolę go oglądać na kimś innym, nie na sobie, mi raczej taki nie pasuje :p

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem WOW! Uwielbiam tak odważne kolory! Sama się nimi maluję, dostałam niedawno od teściowej masę próbek z Avonu także codziennie noszę na ustach inny odcień czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor sam w sobie mi się podoba, szkoda że nie dla mnie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor, moim zdaniem może być i na codzień, pod warunkiem, że fajnie dobrany do całego ubioru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję dziewczyny, mi szminka bardzo odpowiada, ma czysty odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna, uwielbiam czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny odcien, kocham takie szminki...

    z trudem przeszlam obojetnie obok stoiska rimmela ;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...