środa, 1 lutego 2012

Olejowo

Cześć Wam!


Czy też tak macie, że im więcej wolnego czasu, tym mniej chęci do pracy? Sesję mam już na szczęście za sobą, zakończyłam ją w piątek zeszłego tygodnia. Oczywiście wtedy, kiedy był gorący okres egzaminów robiłam wszystko, byle się nie uczyć- sprzątałam, gotowałam, poukładałam swoje rzeczy w szafie, zrobiłam porządek wśród kosmetyków... A teraz, kiedy mam tyyyle wolnego czasu nie mam ochoty nawet na ogarnięcie pokoju. 
Muszę się zebrać w garść a nie tylko leniuchuje! :D


Chciałabym Wam przy okazji pokazać moje nowe oleje, które kupiłam je jakiś czas temu i których używam od jakiegoś czasu.







Trudno nazwać Gliss Kura olejem do włosów, choć producent proponuje 3 sposoby stosowania:
1) przed myciem włosów
2) bez spłukiwania po myciu
3) na suche włosy jako wykończenie


No nie wiem, producent nie przekonuje mnie do stosowania przed myciem, ze względu na początek składu




Póki co zostanę przy stosowaniu tylko na końcówki, w celu zabezpieczenia ich przed urazami mechanicznymi.


Miałyście styczność z powyższymi olejkami? Jak Wasze doświadczenia?


Pozdrawiam Was bardzo ciepło! :)






18 komentarzy:

  1. Mam Sesę i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa na wypadanie? u siebie nie zauważyłam niestety spektakularnych efektów...

      Usuń
  2. Żadnego z nich nie używałam, ale jakoś mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się czaję na vatikę migadłową, ale narazie kasy nie mam, więc musi poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się ciągle przymierzam do zakupu oleju koksowego, ale jakoś mi nie po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uzywalam czystego migdalowego i rewelacja:) kupie ponownie jak beda u mnie..pozatym ten olejek z gliss kura faktycznie ciezko zmywalny ma poczatek:< kurcze, czy musieli akurat te silikony tam wsadzic ;<mysle ,ze po myciu kropelke mozna dac na koncowki, zawsze zapobiegnie to rozdwajaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak stosuję :)
      A sam olej migdałowy też sobie chwalę :)

      Usuń
  7. Też mam oleje, ale jakoś nie potrafię stosować ich regularnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam migdałowy olej w innej wersji, jestem zadowolona, pięknego połysku nadaje włosom

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić tą vatikę kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak się sprawdza migdałowa Vatika? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzyłam jej dopiero kilka razy, ale włosy po jej użyciu są sypkie i gładkie :) na razie bardzo mi pasuje :)

      Usuń
  11. Mam Sesę i Vatikę migdałową. Sesę polecam choć jest trochę droga i niewydajna a Vatiki jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wlasnie jakis czas temu zamowilam sobie sese (chcialam bhringaj ale nigdzie go nie ma chwilowo):D szkoda tylko ze dowiedzialam sie iz wysylka jest z Indii dopiero przy robieniu przelewu i niestety musze czekac :(

    OdpowiedzUsuń
  13. powiesz coś więcej na temat tego Vatika?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kilka razy w tygodniu nakładam na włosy oliwę z oliwek z kilkoma kroplami olejku jojoba, polecam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...