sobota, 18 lutego 2012

Essence True Love + louise

Cześć!

Dziś pomalowałam paznokcie moim ulubionym lakierem z limitowanej edycji Essence- 03 True Love. Dla urozmaicenia pomalowałam kciuk i palec serdeczny topperem z essence nail art twins w odcieniu 01 louise.







Teraz już chyba nie ma go w sprzedaży, ale są (i to wycofywane!) toppery o nazwach:

02 romeo&julia
http://www.whitechocolatemoccha.com/2011/08/sparkle-it-up.html  
08 gabriella&troy
http://www.whitechocolatemoccha.com/2011/08/sparkle-it-up.html   
07 chuck&blair
http://www.whitechocolatemoccha.com/2011/08/sparkle-it-up.html 
06 bella&edward
http://www.whitechocolatemoccha.com/2011/08/sparkle-it-up.html



Macie któryś z tych topperów? Albo jakieś inne ulubione toppery?
Ja mam jeszcze kilka, ale o nich innym razem :)


Pozdrawiam Was,





13 komentarzy:

  1. hehe jaki zbieg okoliczności :D
    bardzo ładnie wygląda :)
    też koszmarnie się zmywa?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. mam julię, planuję dokupić jeszcze troya ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz kolekcje:D jeszcze zadnych twinsow nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ładne połączenie:)
    nie mam nic z tej serii, bo nigdy nie mogłam sie zdecydowac:D
    i zawsze wybierałam jakiś top z my secret albo essence special effect ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te wasze lakiery:) ja ostatnio zaniedbuje malowanie paznokci bo czekam na wiosne :)w tyg nie moge uzywac pewnych barw a w weekendy czasami zapominam i jesli juz maluje to na jasno kremowo..niewiem zima ten czas dziala na mnie niefantazyjnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz dokładnie to samo :/ jestem totalnie wypruta i rozmemłana przez zimę :[

      a kolorki bardzo fajne :)

      Usuń
  9. Ale ładne kolory :) i piękne masz pazurki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie brokaciki ale sama mysl o ich zmywaniu przyprawia mnie o zawrot glowy ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...