środa, 22 lutego 2012

Rozdanie!

Cześć!

Pod koniec zeszłego tygodnia liczba obserwatorów przekroczyła 200 osób, przez co jest mi z tego powodu bardzo miło :)
W związku z tym ogłaszam małe ROZDANIE :)

L'biotica regenerujący krem do rzęs
Gosh balsam do ciała z wyciągiem z żurawiny
Ziaja 25+ krem wygładzający
Miss Sporty nr 311
próbki: szampony fructis, balsam nivea, podkład loreal
Ziaja, maska regenerująca


Zasady:
1. Musisz być moim publicznym obserwatorem- 1los
    -możesz napisać na swoim blogu notkę- +1los (link do notki proszę zostawić w komentarzu)
2. Zostaw w komentarzu nick pod jakim mnie obserwujesz oraz adres email
3. Z chęcią poczytam o tym, co Wam się podoba w moim blogu, co byście zmieniły oraz o czym byście chciały czytać :) ale nie jest to wymagane

Rozdanie trwa do 4 marca, do godziny 22, 5marca wyłonię zwycięzcę :)
wysyłka tylko na terenie Pl.

Enjoy!

56 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako monncia
    mail. monccia8@wp.pl

    W Twoim blogu podoba mi się jego przejrzystość oraz ciekawe tło bloga.
    Najchętniej czytam posty o włosach i makijażu. I było by miło jak by częściej pojawiały się notki właśnie o tych dwóch w/w rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Lia (fromliawithlove89[at]gmail.com) na http://fromliawithlove.blogspot.com (mam Cię w blogrollu.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje jako: Μαγδαλενα
    mail: magda13021986@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. startuje- jesli wygram podam adres do PL czy tak moze byc ???
    obserwuje jako caskada
    ciemnooka@op.pl
    notka i foto rozdanie u mnie w pasku bocznym http://blogcaskady.blogspot.com/

    a ja kocham kosmetyki, wiec nadal z checia chce o nich czytac u ciebie na blogu..sam blog masz bardzo przjrzysty i bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako agnieszkazg
    agnieszkazg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję oczywiście jak Kitka :)
    mail: kitkulka@gmail.com

    U Ciebie raczej nic bym nie zmieniała :) jest ładnie, świeżo klasycznie :) chociaż oczywiście pooglądałabym więcej Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako MsGosia
    e-meil: gogo15ja@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Nike :)
    easiertorun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam
    Ja także chętnie wezmę udział w rozdaniu, bo przygotowałaś fantastyczne nagrody.
    Obserwuję jako blonde-bunny
    magmod1@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako Danielle
    danp88@wp.pl

    na blogu zdecydowanie więcej zdjęć Twojej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Karola
    Mail karola198506wp.pl
    Blog bardzo mi się podoba jest przejrzysty, robisz śliczne makijaże chętnie oglądałabym je częściej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com
    Bardzo podobają mi się Twoje notki dotyczące pielęgnacji włosów oraz tło bloga, takie słodkie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    na blogu najczęściej czytam o Twoich HAIR :D

    OdpowiedzUsuń
  17. antoninamotyl
    antoninamotyl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje jako eve
    eve.evel@interia.pl
    notka:http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/02/w-oczekiwaniu-na-wiosne.html
    jako wlosomaniaczka chcialabym wiecej postow o wlosach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje jako kylie
    meil : kyliext@gmail.com

    bardzo lubie notki wlosowe (of course) i postay z pazurkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko mi się podoba, lubię Twoje wpisy, nic bym nie zmieniała ;)
    piinkshot@gmail.com
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję jako snow
    wena_88@wp.pl

    Chętnie widziałabym więcej CIEBIE na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako Karola
    email: karola9126@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia Kaś
    cathe.elen@gmail.com

    Chętnie zobaczyłabym więcej Twojej osoby na blogu i czym się interesujesz itp. Dodatkowo dodałabym jakieś specjalne oznaczenie typu 'mój hit' przy kosmetykach, które polecasz, żeby to było widoczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Meraja
    Link do notki:
    http://lady-in-braid.blogspot.com/2012/02/rozdania.html
    mail: maria.m.wojcik@tlen.pl
    Uważam, że prowadzisz bloga w bardzo ciekawy sposób ;) mi nie trzeba zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako Asqua
    maiL;asqua92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako Cosmetics Freak
    link do notki: http://cosmeticsfreak.blogspot.com/p/rozdania.html

    Od strony wizualnej nie mam się do czego przyczepić;) Grafika ładna, czytelne posty, dobre zdjęcia.. Do treści w sumie też nie:P Lubię posty o pazurkach:D i o Twoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapomniałam o mailu:P
    cosmeticsfreak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako aagniieszka
    aagniieszka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako martaa-magdaa
    martaa-magdaa@wp.pl

    Myślę, że w miare czasu prowadzenia bloga sama zdecydujesz co w nim zmienic ;)) Mi sie podoba taki jest,nic za duzo nic za malo- w sam raz ;))
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Brightened
    moniaoko2@poczta.fm

    Lubię odwiedzać Twojego bloga ze względu na krótkie, sensowne i czytelne posty, a tak w ogóle to uwielbiam Twoje włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje jako wypad, madisek@o2.pl
    + dodalam notke - http://wariacjeizi.blogspot.com/2012/02/5-zapraszam-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako : nieszka
    aga006@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako Joanna St
    jnnstt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako Izabela
    bellitkaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako eVa,
    najbardziej w Twoim blogu lubię.. Ciebie! uważam, że jesteś b. ładna, po prostu lubię Cię oglądać ;) Poza tym cieszą mnie często dodawane notki, bez zbędnej 'gadaniny' i z dobrymi zdjęciami. No i to, że jeśli coś mi się spodoba, to mogę to wypróbować u siebie, bo polecasz marki ogólnodostępne i niedrogie - same plusy!

    e.sikoraa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Bella
    bellabeauty@wp.pl

    Twój blog bardzo mi się podoba. Jest jasno i przejrzyście :) Podobnie jak większość - lubię wpisy na temat Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Czerwona Pomadka
    mail:czerwonapomadka90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako Bibelotka
    email : bibelotkaa@gmail.com

    Na Twoim blogu podobają mi się zdjęcia, przejrzystość :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako : peggy (http://kosmetyczneszalenstwaa.blogspot.com/)
    e-mail: pin.up@interia.eu
    Mam Cię u siebie na pasku :))

    Uwielbiam Twoje włosy !! Jesteś dla mnie motywatorką do ich zapuszczania i dbania. Najbardziej lubię notki o nich. Podoba mi się to, że piszesz jasno i Twój blog wygląda bardzo sympatycznie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako Jyyli
    mail: jyylinka@gmail.com
    Bardzo podoba mi się, jak wielu dziewczynom, wygląd bloga, tło jest śliczne :) Poza tym podoba mi się, że piszesz o kosmetykach, które potencjalnie mogą mnie zainteresować, bo są na moją kieszeń ;) Uważam, że niczego nie powinnaś zmieniać, tylko trzymaj tak dalej :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako: moniak85
    mail: kulkaowszystkim@wp.pl

    podoba mi się ogólny wygląd bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Ewa
    Mail: bruneta_007@wp.pl
    Notka: TAK http://malinowyswiat.blogspot.com/2012/02/rozdanie-u-bright-blonde.html

    Bardzo fajny blog, przejrzysty i ciekawy moim zdaniem. Wszystko jest idealnie rozmieszczone i kolorystyka też fajna bo nie rozprasza uwagi przy czytaniu notek ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Hurija
    E-mail: punky.lady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuje jako Weronika P
    weronikapanek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako Kamyczek
    mail: histttoria@gmail.com
    http://kamykowyswiat.blogspot.com/p/rozdania.html

    Podoba mi się przejrzystość bloga, kolory i czcionka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuje jako Patrycja Za
    patinka95@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Karotka24
    E-mail: tokarka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuje jako Olga!
    czarofnica@gmail.com

    Chętnie poczytam o pielęgnacji, zarówno twarzy jak i włosów, bardzo lubię czytać tego typu notki:)
    Jeszcze jakieś hity kosmetyczne może?:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. obserwuję jako Magdawe
    mail: magdawe02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję jako: Asiowa
    2. O Twoim rozdaniu jest link u mnie na blogu: http://asiowami.blogspot.com/2012/02/recenzja-rozu-wibo-i-pynu-do-demakijazu.html
    3. ajs_@op.pl
    4. W sumie to Twój blog jest baaardzo fajny i nie znajduję czegoś, co można by w nim zmienić ;)

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuję jako pudło
    plazowka98@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako : Malgoska Malgosienka
    e-mail: malgoskawieden@gmail.com
    blogroll :http://bebeautifulbeyourself.blogspot.com/

    Wszystko co zwiazane ze swiatem kosmetycznym mi sie podoba!!! A twoj blog jest swietny!!! Gratuluje ilosci ogladaczy i oczywiscie zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Kamila
    Mail: kamila.111@tlen.pl
    Notka: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/03/maybelline-mini-colorama-nr-120-urban.html

    Dodatkowo:
    Blogroll: kkamilaa.blogspot.com
    Pasek boczny: kkamilaa.blogspot.com (po lewej stronie blogu)

    Co bym chciała zmienić w Twoim blogu? Uwielbiam czytać recenzję lakierów, a takich recenzji u Ciebie można znaleźć dużo. Gdyby dało się jeszcze więcej ich pisać (a przy zdrowym rozsądku chyba się nie da. :P), było by fajniej. Ale jak dla mnie blog jest w porządku. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. obserwuję jako Ania
    tierra.es.mia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako Zusska
    mail: zusskablog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...