czwartek, 2 lutego 2012

Test Fenjal

Cześć!


Dzięki portalowi wizaz.pl udało mi się otrzymać zestaw kosmetyków marki Fenjal do testowania. Pokażę Wam, jakie rodzaje kosmetyków sobie wybrałam spośród czterech kategorii- Dezodorant, Kąpiel, Pielęgnacja ciała, Prysznic.
Oto one:


fenjal SENSITIVE, Dezodorant w kulce 50ml 24-godzinna skuteczność, pielęgnacja i ochrona skóry wrażliwej. Zawiera wyciąg z owsa o łagodzących i nawilżających właściwościach. Zapewnia intensywną pielęgnację skóry, pozostawia ją miękką, jedwabiście gładką i nadaje jej długotrwałą warstwę ochronną. Do stosowania jako kuracja SPA 2-3 razy w tygodniu. 
fenjal Kremowy olejek do kąpieli 200ml Kultowy produkt marki fenjal - cudownie pachnący olejek do kąpieli o zapachu pomarańczy, róży i wanilii na bazie 82% naturalnego olejku z soi.
fenjal INTENSIVE, Mleczko do ciała 400ml 24-godzinna intensywna pielęgnacja nawilżająca do wymagającej skóry, stworzona na bazie kompleksu bogatych składników: olejku migdałowego, masła shea i gliceryny. Zapewnia skórze trwałą ochronę, skuteczne nawilżenie i odżywienie oraz jedwabistą gładkość. 
fenjal SENSUAL ROSE, Kremowy olejek pod prysznic 200ml Kremowy olejek pod prysznic o zmysłowym zapachu róży, który zapewnia wyjątkową pielęgnację skóry, dzięki unikalnej formule myjącej na bazie wysokiej zawartości naturalnych olejków i wyciągu z kwiatów róży.

Oprócz wyżej wymienionych produktów dostałam próbkę 'pobudzającego płynu do kąpieli z olejkiem pomarańczowym i ekstraktem z imbiru'  Producent nakłania do 'odkrycia chwili przyjemności z delikatnie pieniącą się kąpielą na bazie cennych olejków o zmysłowym zapachu'. Zaznacza również, iż ten produkt jest nowością, która jest dostępna w eleganckim flakonie o pojemności 125ml.






Wszystkie powyższe produkty są testowane dermatologicznie, mają pH neutralne dla skóry. Nie zawierają parabenów, alkoholu oraz olejów silikonowych.
Świetnie prawda? :)


Wybrałam właśnie te produkty ze względu na zawartość olei, które są przy mojej suchej skórze wręcz wskazane, by zatrzymywać wodę w skórze. Bardzo mnie cieszy fakt, iż są to produkty pełnowymiarowe :)
Z marką fenjal miałam już raz do czynienia- używałam wtedy jakiegoś balsamu, oczywiście został wcześniej przywieziony przez kogoś z rodziny zza granicy :) Poza tym jednym przypadkiem nie miałam okazji testowania innych kosmetyków tej marki, więc teraz niesamowicie się cieszę! :D

Oczywiście wkrótce podzielę się z Wami opinią nt. wyżej wymienionych produktów :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)


11 komentarzy:

  1. Kolejna której udało się załapać na testy! Muszę chyba sama zacząć brać w tym udział :)

    I napiszę tradycyjnie, że czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA tez dostalam, troche inne rzeczy wybralam, dwa juz testowalam przed chwila :) Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek do kapieli uwielbiam! takze mam sucha skore i spisuje sie naprawde swietnie takze mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona.Owocnych testow zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz/miałaś ten sam olejek? jak wg Ciebie pachnie? Tak jak producent zapewnia- pomarańcz, róża i wanilia?

      Usuń
  4. Fajnie, że się załapałaś do testów :)
    Uwielbiam zapachy kosmetyków Fenjal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam sucha skore :( czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie bo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. testuj, testuj czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...